Stan pandemii i niepewność co do obostrzeń sanitarnych skłania klientów do kupowania online coraz szerszej gamy produktów. Do tej listy dołączają także urządzenia instalacyjne. Jak mówi Sebastian Walerysiak, prezes Zarządu firmy Viessmann Sp. z o.o., plany wprowadzenia sprzedaży online wybranych produktów istniały już wcześniej. Jednak obecna sytuacja w kraju sprawiła, że bezpieczne zakupy (m.in. dostawa pod same drzwi) stały się dla wielu firm priorytetem. 6 listopada ruszył więc oficjalny sklep internetowy Viessmann.
fot. Fragment ekranu wyboru i zakupu produktu
Oferta e-sklepu obejmuje wyselekcjonowane produkty. Znalazły się wśród nich rozwiązania najpopularniejsze wśród Klientów. Są to modele pomp ciepła do przygotowania c.w.u. Vitocal 060-A , oczyszczacze powietrza, stacje uzdatniania wody czy systemy domu inteligentnego – Vicare smart Climate. Oferta i asortyment sklepu mają się stopniowo poszerzać.
Na stronie zakupowej każdego produktu można znaleźć czytelne informacje o dostępności danego produktu, gwarancji, cenach netto i brutto czy sposobie dostawy. Z poziomu tej strony można także wyliczyć wysokość rat. Co ciekawe, firma udostępnia także zamówienie usługi montażu urządzenia. Po wybraniu odpowiedniego przycisku firma zapewnia nieodpłatną wycenę montażu, deklarując na to 3 dni robocze.
Zamówienia składane w sklepie internetowym podlegają zasadom sprzedaży online. Na przykład, zgodnie z zasadami działania konsumenckich sklepów internetowych w Polsce, można także w ciągu 14 dni zwrócić zakupiony towar. Dla bezpieczeństwa klientów i transakcji dostępne są tylko dwa sposoby płatności. Są to sprzedaż ratalna oraz płatność za pomocą PayU (agregatora płatności z poziomu większości banków w Polsce). Jeśli chodzi o dostawę, urządzenia dostarczane są w formule „pod same drzwi”. Do końca 2020 roku dostawa oferowana jest nieodpłatnie.
Sklep dostępny jest pod adresem: https://sklep-viessmann.pl
Źródło: Viessmann
[viessmann, sklep, ciepłownictwo, rynek instalacyjny]