Pobierz pełny numer miesięcznika Rynku Instalacyjnego 7-8/2017

WYDANIE BEZPŁATNE - ZAREJESTRUJ konto w portalu 

Energooszczędność w moim domu

Kampania dot. dopłat do zakupu domów i mieszkań w budynkach energooszczędnych
Redakcja RI  |  12.02.2013
Dom modelowy VELUX - Model Home 2020
Dom modelowy VELUX - Model Home 2020
VELUX

Osoby planujące zakup mieszkania lub domu w 2013 roku będą mogły skorzystać z dopłat do kredytów bankowych, w ramach nowego programu NFOŚiGW. Warunkiem uzyskania dopłaty jest wysoki standard energetyczny wybranego domu lub mieszkania. O zasadach informuje kampania "Energooszczędność w moim domu".

Program NFOŚiGW rozpocznie się jeszcze w pierwszym kwartale 2013 roku. O dofinansowanie będą mogły starać się osoby zainteresowane nie tylko zakupem lub budową domów, ale także mieszkań w budynkach wielorodzinnych. Wysokość dopłaty uzależniona będzie od osiągniętego wskaźnika zapotrzebowania budynku lub mieszkania na energię użytkową do ogrzewania.

Zobacz: Ile kosztuje inteligentny budynek? >>

Przedstawiciele budownictwa zrównoważonego zainicjowali kampanię edukacyjną, poprzez którą będą wyjaśniać, jak sprawdzić klasę energetyczną budynku oraz jakie rozwiązania zastosowane w budynku mają wpływ na osiągnięcie wysokich standardów wymaganych przez NFOŚiGW. 

Kampania "Energooszczędność w moim domu" zapoczątkowana zostanie badaniem, które zweryfikuje poziom wiedzy Polaków w zakresie sposobów zwiększania standardu energetycznego budynku i mieszkania. Badanie wykaże m.in.:

  • jakie znaczenie dla nas ma sposób zaprojektowania i wykonania budynku, w którym mieszkamy
  • czy zwracamy uwagę na wykorzystane materiały i technologie
  • czy jesteśmy skłonni zainwestować w rozwiązania oszczędzające energię
  • czy znamy metody ograniczenia zużycia energii cieplnej.

Wykorzystując wyniki badania opracowane zostaną artykuły, w których eksperci wyjaśnią jak budować w sposób energooszczędny i na co zwrócić uwagę wybierając dom lub mieszkanie o wysokim standardzie energetycznym. Najciekawsze informacje zostaną zamieszczone także na profilu Facebook: Energooszczędność w moim domu.

Kampania skierowana jest do osób planujących zakup lub budowę domu energooszczędnego oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani korzyściami ze stosowania energooszczędnych rozwiązań. 

Przeczytaj: Promocja energooszędnego budownictwa >>

Projekt Energooszczędność w moim domu zainicjowany został przez firmy reprezentujące sektor budownictwa zrównoważonego: IRA – Inteligentne Rozwiązania Automatyki, NSG Group (właściciel marki Pilkington), Philips, Rockwool, Skanska Residential Development Poland, Velux.

Patronat merytoryczny nad kampanią objęły następujące instytucje: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Instytut na Rzecz Ekorozwoju, Polska Izba Gospodarcza Energii Odnawialnej oraz Green Cross Poland. Kampania realizowana jest przez agencję Effective Public Relations.

materiały: Effective Public Relations

Chcesz być na bieżąco? Czytaj naszego newslettera!

Komentarze

(0)

Wybrane dla Ciebie

Obejrzyj film i poznaj metodę na energooszczędne ogrzewanie »

nagrzewnice

Film opowiada o ludzkiej pasji oraz ciężkiej pracy, prowadzącej do sukcesu, który nie byłby możliwy bez zapewnienia jednej z podstawowych ludzkich potrzeb (...) czytam więcej »


 



Dlaczego warto wybrać klimatyzatory kasetonowe » Klimatyzator zamiast oczyszczacza powietrza »
klimatyzator kasetonowy  klimatyzator
W klimatyzatorach kasetonowych został przygotowany wlot świeżego powietrza, aby wygodnie połączyć się z kanałem wentylacyjnym (...) czytam więcej » Kurtyny powietrzne to idealne rozwiązanie dla zachowania komfortowego klimatu w pomieszczeniach handlowych i (...) czytam więcej »

 


Zarabiaj na bezinwazyjnej renowacji rur kanalizacyjnych!

bezinwazyjna renowacja rur

Zadzwoń 733 11 88 00

i dowiedz się więcej »


 


Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »

zaślepka


TV Rynek Instalacyjny


 tv rynek instalacyjny
9/2018

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 9/2018
W miesięczniku m.in.:
  • - Badania laboratoryjne - nowy standard w branży?
  • - Gazowe promienniki podczerwieni
Zobacz szczegóły
DAB PUMPS POLAND Sp. z o.o. DAB PUMPS POLAND Sp. z o.o.
DAB oferuje innowacyjne rozwiązania technologiczne , zapewniające niezawodność, efektywność oraz optymalizację zużycia energii w...
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl