Załóż konto na portalu i bezpłatnie pobierz wydanie Rynku Instalacyjnego 7-8/2018

ROCKWOOL nawiązał współpracę z firmą BOSCH

Redakcja RI  |  08.08.2016
Efektem nawiązania współpracy jest akcja promocyjna skierowana do wykonawców specjalizujących się w ociepleniach domów jednorodzinnych.
Efektem nawiązania współpracy jest akcja promocyjna skierowana do wykonawców specjalizujących się w ociepleniach domów jednorodzinnych.
Bosch / Rockwool

Lider w produkcji wełny skalnej -  firma ROCKWOOL, oraz BOSCH, wiodący w świecie dostawca szerokiej gamy produktów, technologii i usług, podjęły współpracę w obszarze realizowania wspólnych akcji promocyjnych, działań edukacyjnych oraz działań informacyjno-marketingowych skierowanych do wykonawców budowlanych.

Jednym z pierwszych elementów nawiązanej współpracy jest akcja promocyjna ROCKWOOL, dedykowana wykonawcom ocieplającym domy jednorodzinne, w ramach której można otrzymać nagrodę w postaci elektronarzędzi BOSCH Professional. Wykonawca musi jedynie wykonać ocieplenie domu przy pomocy wełny skalnej ROCKWOOL, zebrać etykiety z opakowań produktów i odebrać elektronarzędzia, takie jak: młot udarowo-obrotowy, odkurzacz do pracy na sucho i mokro, akumulatorową wiertarko-wkrętarkę udarową.

Przeczytaj także: Ocieplanie konstrukcji szkieletowych - szkolenie z technologii wdmuchiwania

Długofalowym filarem wspólnych działań obu firm jest także partnerstwo firmy BOSCH w programie KLUB SUPERWYKONAWCY ROCKWOOL. To miejsce, które gromadzi najlepszych wykonawców ociepleń domów jednorodzinnych, którzy chcą się rozwijać, podnosić swoje kwalifikacje i wymieniać doświadczenia z innymi. Jego członkowie zyskują wiele przywilejów i korzyści.

- Współpraca z firmą BOSCH otwiera przed nami nowe możliwości. Realizacja wspólnych akcji promocyjnych, działań edukacyjnych oraz działań informacyjno-marketingowych pomoże nam wyróżnić na rynku swoją markę, jak i markę partnera. Poszerza to także nasze kanały dotarcia – wzmacnia działania do wspólnych grup klientów oraz poszerza je o grupy klientów do tej pory niedostępne dla jednego z partnerów. Nawiązanie takiej współpracy to także korzyści dla naszych klientów – otrzymują unikalną wartość dodaną – skomentował Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu w ROCKWOOL Polska. Sp. z o.o.

Zobacz również: Ocieplanie konstrukcji szkieletowych - szkolenie z technologii wdmuchiwania

- Stale szukamy nowych sposobów na dotarcie do naszych klientów – pozyskanie nowych oraz zapewnienie obecnym dodatkowej wartości. Jakość i zadowolenie klientów są dla nas kwestiami priorytetowymi, podobnie jak w firmie ROCKWOOL. Dlatego wierzymy, że wspólne partnerstwo przy realizacji działań promocyjnych i edukacyjnych będzie owocne dla obu firm i przede wszystkim dla naszych klientów – powiedział Janusz Drobnik – Kierownik Sprzedaży Handel Specjalistyczny Bosch Elektronarzędzia.

To działanie to wynik przyjętej przez ROCKWOOL Polska strategii działań mającej na celu podnoszenie kwalifikacji wykonawców rynku budowlanego. Praca u podstaw, czyli wykłady i ćwiczenia w szkołach budowlanych, praca z grupą wykonawców ociepleń domów jednorodzinnych w ramach KLUBU SUPERWYKONAWCY ROCKWOOL, czy też akcje promocyjne to tylko niektóre z działań, których celem jest wspólna korzyść wszystkich stron – producenta, wykonawcy a przede wszystkim inwestora.

Źródło: materiały prasowe Rockwool.

Komentarze

(0)

Wybrane dla Ciebie

 



Obejrzyj film o bezinwazyjnej renowacji rur » Jakich zabezpieczeń wentylacyjnych potrzebujesz »
wiem więcej » spróbuj już dziś »

 


Mamy dla Ciebie nową ofertę urządzeń klimatyzacyjnych »

wentylacja

 



10 pytań o sterowanie ogrzewaniem grzejnikowym » Oszczędzaj nawet do 63% na zużyciu wody »
sterownik do pompy wodnej
czytam więcej » spróbuj już dziś »

 


Czy czyszczenie klimatyzacji musi być drogie »

czyszczenie klimatyzacji

 



Poznaj zalety pomp nowej generacji » 5 powodów, dla których warto zainwestować w pompę ciepła »
pompy woda powietrze pompy ciepła
czytam więcej » czytam więcej »

 


Polecamy sprawdzone metody na pomiar spalin w zamkniętym pomieszczeniu »

pomiar spalin

 



Jakie produkty pomogą ci w walce o czyste powietrze » Serwis pompy ciepła bez problemów - jak to zrobić »
program czyste powietrze serwis pompy ciepła
czytam więcej » czytam więcej »

 


Jak działa technologia klimatyzacji bez przeciągów »

wentylacja

 


Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »

zaślepka


TV Rynek Instalacyjny


 tv rynek instalacyjny
6/2019

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 6/2019
W miesięczniku m.in.:
  • - Mikrokogeneracja w budownictwie mieszkaniowym
  • - Modernizacja budynków wielorodzinnych
Zobacz szczegóły
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl