Do wzięcia Rynek Instalacyjny 7-8/2016

POBIERZ BEZPŁATNIE - po prostu ZALOGUJ SIĘ na swoim koncie

DD Assistance – program rozszerzonej gwarancji De Dietrich

Redakcja RI  |  28.12.2016
De Dietrich Assistance to program przedłużonej gwarancji.
De Dietrich Assistance to program przedłużonej gwarancji.
De Dietrch

W celu zwiększenia komfortu życia i niezależności użytkowników urządzeń grzewczych De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek program przedłużonej gwarancji pod nazwą De Dietrich Assistance.

Zobacz też: Pompy geotermalne De Dietrich

De Dietrich Assistance (DD Assistance) jest programem dodatkowej, przedłużonej gwarancji na wybrane urządzenia grzewcze marki De Dietrich i BAXI. Oferowany jest w Polsce tym użytkownikom, którym nie wystarcza podstawowy okres gwarancji bezawaryjnego działania urządzeń (np. dwa lata), przewidziany przez producenta.

Założenia i wymogi programu DD Assistance znajdują się w pisemnej umowie, którą użytkownik zawiera z De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. Podpisanie umowy i wykupienie DD Assistance pozwala wydłużyć okres bezpiecznego i komfortowego użytkowania produktów marki De Dietrich/BAXI. Umowa gwarantuje dalszą opiekę ze strony producenta nad urządzeniem, tak, by właściwie funkcjonowało po upływie okresu podstawowej gwarancji. W ramach umowy, w przypadku awarii nie z winy użytkownika, producent zapewnia diagnostykę urządzenia, usunięcie usterek, wymianę określonych części zamiennych i przywrócenie go do pracy.

Grupy urządzeń objętych DD Assistance, okresy wydłużonej gwarancji oraz koszty programu są zawarte w tabeli dostępnej na stronie www.dedietrich.pl. Umowę można zawrzeć na rok i przedłużać dwukrotnie na kolejny (do trzech lat wydłużonej gwarancji).

Sprawdź to: Hybrydowe systemy grzewcze – jak można zaoszczędzić

Opłata za przystąpienie do programu pokrywa koszt dojazdu serwisanta do użytkownika, koszt wymienianych części zamiennych i koszt robocizny podczas naprawy urządzenia. Opłata nie pokrywa natomiast kosztów części szybko zużywających się (jak np. dysze, uszczelki, elektrody, bezpieczniki, fotoelementy), kosztów badania jakości, składu chemicznego oraz parametrów wody w instalacji i kosztów corocznych przeglądów obowiązkowych. Program DD Assistance nie obejmuje wymienników kotłów, które już w okresie gwarancji podstawowej objęte są gwarancją Producenta taką samą lub dłuższą niż określona w programie DD Assistance (np. pięć, siedem czy osiem lat).

Program obowiązuje od 1 lipca 2016 roku i obejmuje urządzenia uruchomione od 1 stycznia 2015 roku. Co ważne, urządzenie musi być kupione w autoryzowanym punkcie sprzedaży, musi zostać uruchomione przez autoryzowanego instalatora/serwisanta, a karta gwarancyjna - musi być zarejestrowana w Systemie Kart Gwarancyjnych producenta. Warunkiem obowiązywania przedłużonej gwarancji jest terminowe wykonywane w okresie gwarancji podstawowej odpłatnych przeglądów przez autoryzowany serwis.

Chęć zawarcia umowy DD Assistance użytkownik powinien zgłosić do spółki De Dietrich Technika Grzewcza na specjalnym formularzu, przygotowanym na stronie gwarancje2.dedietrich.pl. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu zawarcia umowy i jej warunków znajdują się zaś na stronie www.dedietrich.pl i u Przedstawicieli Handlowych.

Poznaj Kocioł kondensacyjny MCR Home

De Dietrich to firma o ponad 330 latach tradycji i właściciel najstarszego znaku przemysłowego (róg myśliwski) na świecie. Przedsiębiorstwo należy do Grupy BDR Thermea, dla której jakość, trwałość i innowacja to kluczowe wartości.

/mat. De Dietrich/

Komentarze

(0)

Wybrane dla Ciebie


O jakich kosztach zapominasz, kupując mieszkanie w stanie deweloperskim »
Popraw jakość przepływu powietrza! Teraz Anemometry w atrakcyjnych cenach »
  Monitorowanie przepływu powietrza jest sprawą najwyższej wagi dla poprawnego funkcjonowania systemu wentylacji i klimatyzacji (...) czytaj dalej »

 


 

Co o kotłowniach kontenerowych sądzą ich użytkownicy? »

Wyobraź sobie możliwość wyboru ogrzewania, które jest ekonomiczne (generuje do 30% oszczędności w (...) czytaj dalej »

 


Jak zostać dobrze poinformowanym instalatorem HVAC »
Co radzą eksperci od wymiany ciepła »

Program jest skierowany zarówno do firm, jak i osób prywatnych zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z branży HVAC oraz (...) czytaj dalej »

We wszystkich naszych działaniach chcemy w dalszym ciągu być (...)  czytaj dalej »

 


Co Szperacz wyszperał ;-)

źle wykonana instalacja

Sztywniactwo i niechlujstwo - zobacz i skomentuj »

Dla tych, którzy szukają bardziej elektryzujących wrażeń Szperacz ma dziś coś specjalnego - rozdzielnia w toalecie.

Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Najnowsze informacje na Twoją skrzynkę:

Bez wysiłku, prosto na Twoją skrzynkę:
- nowości techniczne i wydarzenia branżowe
- praktyczne porady ekspertów.
6/2017

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 6/2017
W miesięczniku m.in.:
  • - Koszty WT 2017 i 2020
  • - Zużycie energii w akademikach
Zobacz szczegóły

Przeglądy produktów

Tubes International Sp. z o.o. Tubes International Sp. z o.o.
Tubes International istnieje na rynku od 1993 roku. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło zdobyć pozycje lidera wśród dostawców węży i...
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl