Załóż konto na portalu i bezpłatnie pobierz wydanie Rynku Instalacyjnego 7-8/2018

Nowa usługa Buderusa dla klienta końcowego

Redakcja RI  |  04.01.2017
Nowa usługa Buderusa dla klienta końcowego
Nowa usługa Buderusa dla klienta końcowego
fot. Buderus

Buderus otworzył nowe Biuro Obsługi Klienta, które umożliwia uzyskanie informacji o produktach i usługach Buderusa bezpośrednio od ekspertów. Kontakt z klientem końcowym pozwala na szybką identyfikację potrzeb i przygotowanie spersonalizowanej oferty.

Bezpośredni kontakt z klientem końcowym ma coraz większe znaczenie, także w sprzedaży urządzeń technicznych takich jak kotły grzewcze czy pompy ciepła. Aby zapewnić osobom zainteresowanym zakupem urządzeń Buderus najwyższy poziom doradztwa i obsługi, marka uruchomiła centralne Biuro Obsługi Klienta, które odpowiada za komunikację z klientami.

Czytaj także: Bosch z nową serią paneli sterowania i systemów G i B Series >>

Z ekspertami Buderusa można się skontaktować na kilka sposobów, m.in. poprzez formularz kontaktowy na stronie buderus.pl, infolinię czy email. Wkrótce uruchomiony zostanie także chat. Biuro Obsługi Klienta odpowiada na pytania klientów oraz kieruje ich zapytania do właściwych doradców i instalatorów. Dba również o to, by w procesie doradztwa i sprzedaży zachowane były najwyższe standardy obsługi klienta.

Najważniejszą zasadą, jaką przyjęliśmy tworząc BOK dla marki Buderus jest tzw. „First Contact Resolution”. Nawet jeśli nie możemy od razu udzielić odpowiedzi na zadawane przez klienta pytanie, nie kierujemy go do innego miejsca. Szukamy rozwiązania, którego potrzebuje i oddzwaniamy do niego. Nigdy nie mówimy – proszę zadzwonić pod inny numer.” – mówi Marek Lewicki, Dyrektor Sprzedaży Buderus.

W Biurze Obsługi klienci nie tylko otrzymają informację o urządzeniach i usługach Buderus, sprawdzą też dostępność określonych produktów oraz uzyskają pomoc techniczną.

Mat. Buderus

Chcesz być na bieżąco? Czytaj nasz newsletter!
Tagi: 
buderus | 
bosch | 
junkers | 
bok | 
klient | 
obsługa klienta | 
biuro obsługi klienta

Komentarze

(0)

Wybrane dla Ciebie

 


Czym mogą Cię zaskoczyć nowoczesne pompy do wody »

pompy do wody

 



Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i swoich pracowników » Szukasz partnera w projektowaniu inżynieryjnym i specjalistycznym? »
bezpieczeństwo instalatora pomoc w projektowaniu
czytam więcej » poznaj go już dziś »

 


Jak projektować instalacje najwyższej jakości »

innowacyjne projektowanie

 



Poznaj bezpieczne systemy do dezynfekcji wody pitnej i basenowej » Jakich zabezpieczeń wentylatorów dachowych potrzebujesz »
czysta woda wentylator dachowy
wiem więcej » spróbuj już dziś »

 


Czy klimatyzacja jest zdrowa »

wentylacja

 



Kompendium wiedzy o procesach wymiany ciepła » Czy ogrzewanie może wpływać na nasze zdrowie »
pompy woda powietrze pompy ciepła
wiem więcej » wiem więcej »

 


Jak dobrze odseparować wodę kanalizacyjna od gruntowej »

studzienka kanalizacyjna

 


Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »

zaślepka


TV Rynek Instalacyjny


 tv rynek instalacyjny
7-8/2019

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 7-8/2019
W miesięczniku m.in.:
  • - WT 2021 dla budynków wielorodzinnych
  • - Klimakonwektory, belki i sufity chłodzące
Zobacz szczegóły
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl