Załóż konto na portalu i bezpłatnie pobierz wydanie Rynku Instalacyjnego 7-8/2019 

Nowa usługa Buderusa dla klienta końcowego

Redakcja RI  |  04.01.2017
Nowa usługa Buderusa dla klienta końcowego
Nowa usługa Buderusa dla klienta końcowego
fot. Buderus

Buderus otworzył nowe Biuro Obsługi Klienta, które umożliwia uzyskanie informacji o produktach i usługach Buderusa bezpośrednio od ekspertów. Kontakt z klientem końcowym pozwala na szybką identyfikację potrzeb i przygotowanie spersonalizowanej oferty.

Bezpośredni kontakt z klientem końcowym ma coraz większe znaczenie, także w sprzedaży urządzeń technicznych takich jak kotły grzewcze czy pompy ciepła. Aby zapewnić osobom zainteresowanym zakupem urządzeń Buderus najwyższy poziom doradztwa i obsługi, marka uruchomiła centralne Biuro Obsługi Klienta, które odpowiada za komunikację z klientami.

Czytaj także: Bosch z nową serią paneli sterowania i systemów G i B Series >>

Z ekspertami Buderusa można się skontaktować na kilka sposobów, m.in. poprzez formularz kontaktowy na stronie buderus.pl, infolinię czy email. Wkrótce uruchomiony zostanie także chat. Biuro Obsługi Klienta odpowiada na pytania klientów oraz kieruje ich zapytania do właściwych doradców i instalatorów. Dba również o to, by w procesie doradztwa i sprzedaży zachowane były najwyższe standardy obsługi klienta.

Najważniejszą zasadą, jaką przyjęliśmy tworząc BOK dla marki Buderus jest tzw. „First Contact Resolution”. Nawet jeśli nie możemy od razu udzielić odpowiedzi na zadawane przez klienta pytanie, nie kierujemy go do innego miejsca. Szukamy rozwiązania, którego potrzebuje i oddzwaniamy do niego. Nigdy nie mówimy – proszę zadzwonić pod inny numer.” – mówi Marek Lewicki, Dyrektor Sprzedaży Buderus.

W Biurze Obsługi klienci nie tylko otrzymają informację o urządzeniach i usługach Buderus, sprawdzą też dostępność określonych produktów oraz uzyskają pomoc techniczną.

Mat. Buderus

Chcesz być na bieżąco? Czytaj nasz newsletter!
Tagi: 
buderus | 
bosch | 
junkers | 
bok | 
klient | 
obsługa klienta | 
biuro obsługi klienta

Komentarze

(0)

Wybrane dla Ciebie

 



Gdzie produkowane są komponęty do klimatyzacji i wentylacji » Zapoznaj się z nowymi technologiami w systemach ogrzewania podłogowego »
kompotenety do wentylacji ogrzewanie podłogowe
czytam więcej » przeczytam dziś »

 


Naczynie przeponowe – dlaczego jest aż tak ważne? »

projektowanie

 



Czy warto inwestować w wentylację mechaniczną? » Jak bezproblemowo przeprowadzić iniekcję mikropali, kotew i gwoździ gruntowych »
 wentylacja mechaniczna pomoc w projektowaniu
wiem więcej » poznaj go dziś »

 


Czy można dobrze odseparować wodę kanalizacyjną od gruntowej »

innowacyjne projektowanie

 



Poznaj udogodnienia montażowe w produktach ogrzewań podłogowych» Czy ogrzewanie wpływa na nasze zdrowie? »
wentylator dachowy
wiem więcej » spróbuj już dziś »

 


Metody klimatyzacji - czy znasz je wszytkie »

klimatyzacja

 


Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »

zaślepka


TV Rynek Instalacyjny


 tv rynek instalacyjny
1-2/2020

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 1-2/2020
W miesięczniku m.in.:
  • - Regulacja odzysku ciepła
  • - Pompy ciepła w ciepłownictwie
Zobacz szczegóły
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl