Załóż konto na portalu i bezpłatnie pobierz wydanie Rynku Instalacyjnego 7-8/2018

KLIMA-THERM z nowym logo

Redakcja RI  |  17.01.2017

Po raz pierwszy w swojej 20-letniej historii firma KLIMA-THERM zmieniła identyfikację wizualną. Wdrożenie nowego logo jest podkreśleniem wypracowaną dotychczas przez KLIMA-THERM pozycję, jak również stanowi katalizator dalszych zmian w organizacji. Rebranding pozostaje w spójnym związku z nowym znakiem graficznym spółki Klimor.

Firma KLIMA-THERM wdrożyła nowe logo w momencie dla siebie przełomowym, wieńcząc proces biznesowej przemiany dokonanej na przestrzeni minionych dwóch dekad jej aktywnej działalności.

Przedsiębiorstwo założone w Toruniu w 1996 roku to obecnie firma o randze międzynarodowej grupy kapitałowej, którą dziś tworzy łącznie 7 spółek w 5 krajach – w Polsce, Szwecji, Finlandii, Estonii, a od 2015 roku również w Stanach Zjednoczonych – z zespołem ponad 300 pracowników – najlepszych ekspertów i specjalistów branży HVACR.

Towarzysząca nazwie firmy trójczłonowa grafika, konsekwentnie pojawiającą się od kilku lat w komunikacji reklamowej firmy, stanowi symbol powietrza ze swoją niebiesko-granatową tonacją kolorystyczną. Nowością jest włączenie do logo dodatkowego koloru – zieleni, która jest odwołaniem do ekofilozofii firmy.

Znak graficzny KLIMA-THERM zaprojektowano w konotacji z aktualnie obowiązującą identyfikacją firmy Klimor, wdrożoną z końcem 2016 roku.

Zobacz także: Nowe logo Klimor >>

- Zależało nam na zbudowaniu rozpoznawalnego dla odbiorcy, wizualnego powiązania spółek KLIMA-THERM i Klimor. Przynależność do jednej organizacji dwóch podmiotów kluczowych z punktu widzenia strategicznego rozwoju Grupy KLIMA-THERM została zaakcentowana z jednej strony poprzez zastosowanie tożsamej czcionki logotypu, z drugiej zaś użycie spójnych w formie i symbolice kształtów elementów graficznych – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.

Czytaj także: Fujitsu prezentuje nowości na rok 2017 >>

Obecne logo firma KLIMA-THERM opracowała we własnym zakresie, w ramach struktury działu marketingu i PR realizującego projekty dla wszystkich spółek Grupy.

- Rebranding postrzegam jako rezultat procesu transformacji naszej firmy jako rozpoznawalnej na rynku marki, na którą składają się zarówno oferowane przez KLIMA-THERM renomowane produkty, najwyższa jakość obsługi klienta, jak i profesjonalnie realizowana komunikacja marketingowa. Symbolicznie zamykamy ten etap, aby otworzyć kolejny rozdział związany z dalszymi, ambitnymi planami skoncentrowanymi m.in. wokół eksploracji nowych rynków, w tym rozwoju na rynku Ameryki Północnej, oraz wdrażaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań – mówi Daniel Jaśkiewicz, Prezes Zarządu

Mat. KLIMA-THERM

Chcesz być na bieżąco? Czytaj nasz newsletter!
Tagi: 
klima-therm | 
rebranding | 
klimor | 
logo | 
marketing | 
hvacr | 
wentylacja | 
klimatyzacja | 
ekologia

Komentarze

(0)

Wybrane dla Ciebie

 


Czym mogą Cię zaskoczyć nowoczesne pompy do wody »

pompy do wody

 



Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i swoich pracowników » Szukasz partnera w projektowaniu inżynieryjnym i specjalistycznym? »
bezpieczeństwo instalatora pomoc w projektowaniu
czytam więcej » poznaj go już dziś »

 


Jak projektować instalacje najwyższej jakości »

innowacyjne projektowanie

 



Poznaj bezpieczne systemy do dezynfekcji wody pitnej i basenowej » Jakich zabezpieczeń wentylatorów dachowych potrzebujesz »
czysta woda wentylator dachowy
wiem więcej » spróbuj już dziś »

 


Czy klimatyzacja jest zdrowa »

wentylacja

 



Kompendium wiedzy o procesach wymiany ciepła » Czy ogrzewanie może wpływać na nasze zdrowie »
pompy woda powietrze pompy ciepła
wiem więcej » wiem więcej »

 


Jak dobrze odseparować wodę kanalizacyjna od gruntowej »

studzienka kanalizacyjna

 


Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »

zaślepka


TV Rynek Instalacyjny


 tv rynek instalacyjny
9/2019

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 9/2019
W miesięczniku m.in.:
  • - Dofinansowanie ogrzewania i fotowoltaiki
  • - Eksploatacja gruntowych pomp ciepła
Zobacz szczegóły
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl