Załóż konto na portalu i bezpłatnie pobierz wydanie Rynku Instalacyjnego 7-8/2018

Artykuł sponsorowany

Sigmadesk. Nowy system HelpDesk dla rynku instalacyjnego

 SIGMADESK    |  1
SIGMADESK

Obsługa posprzedażowa i serwis sprzętu to codzienność dla firm zajmujących się produkcją i redystrybucją urządzeń i instalacji. Standaryzacja obsługi zgłoszeń kontrahentów to na tak konkurencyjnym rynku konieczność. Jak sprostać oczekiwaniom klientów? Z pomocą przychodzi nowoczesny system HelpDesk.

Oprogramowanie to stworzone zostało w odpowiedzi na potrzeby producentów, instalatorów i wszystkich tych, których szerokie grono klientów wymaga profesjonalnej obsługi w zakresie zgłoszeń problemów i awarii. Dzięki SIGMADESK – systemowi HelpDesk od firmy Prosoftim nie pogubimy się już w dziesiątkach maili, ponadto pozwala on stworzyć dział FAQ z odpowiedziami na najczęstsze pytania, co zmniejszy pracochłonność.

Szybkie zarządzanie zgłoszeniami

Bałagan w zgłoszeniach awarii i napraw gwarancyjnych oraz zdenerwowanie klientów nie muszą być już zmorą serwisanta. SIGMADESK został zaprojektowany w celu zoptymalizowania płynności przepływu informacji i usprawnienia komunikacji. Świetnie sprawdza się w przypadku podmiotów zajmujących się produkcją lub sprzedażą sprzętu technologicznego oraz systemów instalacyjnych, gdyż pozwala na profesjonalną i szybką obsługę zgłoszeń awarii, usterek i problemów. Ponadto wdrożenie systemu HelpDesk zmniejszy liczbę pracowników potrzebnych do kontaktu z klientami.

SIGMADESK

Baza danych ze zgłoszeniami dostępna jest dla uprawnionych pracowników online, dzięki czemu mają oni do niej stały dostęp także podczas pracy w terenie. Natomiast klientom wystarczy jedynie dostęp do internetu i założenie konta w serwisie. Zgromadzenie zgłoszeń w jednym miejscu umożliwia skuteczne zaplanowanie działań i pozwala na monitoring poszczególnych zgłoszeń w celu oceny stopnia zaawansowania realizacji. Podsumowanie działań zawarte zostaje w raportach, które dostarczają informacji o najczęstszych problemach.

Co ważne, koszt wdrożenia systemu jest relatywnie niski w porównaniu do korzyści, jakich dostarcza. Dzięki pracy w tak zwanej „chmurze” nie musimy wykupywać licencji na oprogramowanie, aktualizować go ani wynajmować własnego serwera.

HelpDesk to korzyści dla klientów

Dzięki zdalnemu dostępowi do systemu HelpDesk klienci dostaną możliwość szybkiego i łatwego zgłoszenia problemu, zaproponowania rozwiązania lub złożenia wniosku. Wszystkie zgłoszenia są zapisywane, a ich historia jest dostępna dla zgłaszającego razem z informacją o statusie realizacji. Od lat wiadomo, że o jakości firmy świadczy obsługa posprzedażowa. Dlatego na coraz bardziej konkurencyjnym rynku instalacyjnym wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań IT stało się już koniecznością.

Więcej informacji na www.prosoftim.com.pl

   17.05.2012

Komentarze

(1)
DB | 02.06.2012, 19:29
Ciekawa sprawa.
   1 / 1   
Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »

Co Szperacz wyszperał ;-)

źle wykonana instalacja

Sztywniactwo i niechlujstwo - zobacz i skomentuj »

Dla tych, którzy szukają bardziej elektryzujących wrażeń Szperacz ma dziś coś specjalnego - rozdzielnia w toalecie.

zaślepka


TV Rynek Instalacyjny


 tv rynek instalacyjny
7-8/2019

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 7-8/2019
W miesięczniku m.in.:
  • - WT 2021 dla budynków wielorodzinnych
  • - Klimakonwektory, belki i sufity chłodzące
Zobacz szczegóły
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl