Do wzięcia pełen numer Rynku Instalacyjnego 7-8/2016

POBIERZ BEZPŁATNIE - wystarczy Założyć konto 

Artykuł sponsorowany

Jaki marketing dla budowlanki jest najbardziej opłacalny?

Jaki marketing dla budowlanki jest najbardziej opłacalny?
Jaki marketing dla budowlanki jest najbardziej opłacalny?
fot. fotolia.com

Małe firmy poszukują i skutecznie odnajdują klientów w Internecie. Przedstawiamy historie tych, które zarobiły na pozycjonowaniu strony internetowej w Google.

Jaki marketing dla budowlanki jest najlepszy? Odpowiedź na to pytanie powinna być taka jak branża – męska i konkretna. Jeśli część ciężko zarabianych każdego dnia środków, mamy wydać na marketing to tylko taki, który realnie zwiększy nasze dochody. To musi być coś sprawdzonego przez innych i sprawdzalnego w trakcie użytkowania. W tym artykule przedstawiamy Wam firmę Gogler, która zajmuję się poszukiwaniem w Internecie klientów dla małych firm z branży budowlanej >>

Z jej usług korzystają przedsiębiorcy, chcący wyświetlać swoją ofertę w największej na świecie wyszukiwarce internetowej Google. Biorąc pod uwagę, że w Google 70% Polaków szuka strony, a 50% konkretnego produktu, temat warty jest bliższego poznania.

Optymalizacja wydatków – jeśli wydaję, chcę widzieć efekty

Ten artykuł będzie dla Ciebie przydatny jeśli myślisz o reklamie tak jak my. Oto 5 zasad zgodnie, z którymi inwestujemy w pozyskiwanie klientów, reklamę, marketing:

1. Marketing nie powinien mnie absorbować. Płacę za to, aby ktoś inny się tym zajął.
2. Marketing ma być sprawdzony i sprawdzalny. Chcę wiedzieć, że u innych to zadziałało.
3. Nie akceptuję żadnych pośredników.
4. Wydatek ma być adekwatny do efektów.
5. Pracuję tylko z tymi, którzy mają doświadczenie i potrafią udokumentować skuteczność.

Metoda sprawdzona w małych firmach - konkrety

Załóżmy, że klient, aby znaleźć w Łodzi hydraulika wpisuje do wyszukiwarki Google słowa: hydraulik Łódź. Jeśli potrzebuje izolacji domu, użyje słów: izolacja pianką Olsztyn. Gdy będzie zainteresowany zakupem kotła grzewczego najlepsze będą słowa: kotły gazowe kondensacyjne. Efektem w każdym przypadku będzie wyświetlenie przez Google stron internetowych odsyłających do oferty wyspecjalizowanych firm.

Decydująca przy wyborze będzie pozycja wyświetlonej strony internetowej. Jeśli wyświetli się w pierwszej piątce, szanse na wybór naszej oferty rosną. Możemy mieć pewność, że nasze usługi zaczną się cieszyć dużo, dużo większym zainteresowaniem.

Pozycjonowanie stron internetowych – jak wybrać firmę informatyczną

Pozycjonowanie stron www polega na uzyskaniu wysokiej pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google. Jest to zaawansowany proces optymalizacji strony internetowej. Niekiedy składa się z blisko dwustu elementów.

Kluczowe jest także umieszczenie na stronie internetowej specjalnych tekstów SEO oraz wartościowe linkowanie z katalogów, blogów i serwisów tematyczych.

10 pytań, które warto zadać na spotkaniu z firmą informatyczną:

1. Czy moja strona jest zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google?
2. Czy moja strona jest przystosowana do urządzeń przenośnych np. smartfona?
3. Czy informacja o mojej stronie pojawi się w katalogach lokalnych, branżowych i ogólnotematycznych?
4. Czy wykorzystują Państwo wartościowe linki w swojej pracy?
5. Czy pozycjonowanie wspiera kampania reklamowa AdWords?
6. Czy stworzą Państwo dla mojej strony konto na Facebooku?
7. Jak wiele tekstów SEO stworzą Państwo dla mojej strony? Jak ich obecność przełoży się na wysoką pozycję mojej strony w wyszukiwarce Google?
8. Co to jest Trust Ranking?
9. Co to jest Duplicat Content?
10. Czy do mojej strony www zostanie podpięty Google Analytics? Do czego służy?

GOGLER – pozycjonuje ponad 200 małych firm w Polsce

Firma informatyczna Gogler pozycjonuje ponad 200 firm w całym kraju. Dziś jest jedną z najpopularniejszych agencji SEO w kraju.

W ciągu ostatnich 5 lat nasi informatycy zdobyli doświadczenie, które daje klientom pewność osiągnięcia celów biznesowych. Sam jednak sprawdzam ludzi, z którymi współpracuję i to samo polecam swoim klientom. W trakcie rozmów z małymi firmami budowlanymi udostępniamy zewnętrzne raporty Stat4Seo pokazujące realne pozycje naszych klientów w Google na określone frazy.

Rzetelne wywiązywanie się z obowiązków wymaga rozwoju firmy. Dziś Gogler ma dwie siedziby i zatrudnia ponad 20 pracowników.

Gogler

KONTAKT

GOGLER
tel. 531 600 212

www.gogler.pl

logo
   02.11.2015

Komentarze

(0)

Co Szperacz wyszperał ;-)

źle wykonana instalacja

Sztywniactwo i niechlujstwo - zobacz i skomentuj »

Dla tych, którzy szukają bardziej elektryzujących wrażeń Szperacz ma dziś coś specjalnego - rozdzielnia w toalecie.

Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Najnowsze informacje na Twoją skrzynkę:

Bez wysiłku, prosto na Twoją skrzynkę:
- nowości techniczne i wydarzenia branżowe
- praktyczne porady ekspertów.
11/2017

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 11/2017
W miesięczniku m.in.:
  • - Pompy ciepła zasilane OZE
  • - Wentylacja pożarowa budynków
Zobacz szczegóły

Przeglądy produktów

DAB PUMPS POLAND Sp. z o.o. DAB PUMPS POLAND Sp. z o.o.
DAB oferuje innowacyjne rozwiązania technologiczne , zapewniające niezawodność, efektywność oraz optymalizację zużycia energii w...
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl