Załóż konto na portalu i bezpłatnie pobierz wydanie Rynku Instalacyjnego 7-8/2019 

Artykuł sponsorowany

Świat zmienia się na naszych oczach, a wsparcie klienta na każdym etapie współpracy nabiera nowego znaczenia

Świat zmienia się na naszych oczach, a wsparcie klienta na każdym etapie współpracy nabiera nowego znaczenia
Świat zmienia się na naszych oczach, a wsparcie klienta na każdym etapie współpracy nabiera nowego znaczenia
Fot. Flowair

Wybranie odpowiedniego rozwiązania grzewczo-wentylacyjnego do obiektu może wydawać się skomplikowane. Rozpiętość ofert producentów, a także ilość komunikatów marketingowych, która do nas dociera każdego dnia jest bardzo duża. Jak nie pogubić się w tym natłoku i jednocześnie wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do naszych potrzeb? Czy przy wyborze kierować się samymi parametrami produktów czy może warto zwrócić uwagę na coś jeszcze? Na te i inne nurtujące Was pytania odpowiada FLOWAIR i jego program WSPARCIE KLIENTA.

Do opisania obecnego stanu można użyć angielskojęzycznego terminu VUCA (VOLATILITY – zmienny, UNCERTAINTY – niepewny, COMPLEXITY – złożony, AMBIGUITY – niejednoznaczny). „Po zakończeniu zimnej wojny armia amerykańska wymyśliła akronim VUCA, które mówi o tym, że skończył się świat dwubiegunowy, w którym istniało tylko białe i czarne, a nastał świat szary, gdzie istnieje nieskończenie wiele szarości.  Świat stał się zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny”. Te słowa padły na  konferencji w Gdańsku, na której jeszcze pół roku temu przed gronem kilkuset osób występował Maciej Głogowski – Business Development Manager FLOWAIR.

Dowiedz się więcej >>

Trudno nie zgodzić się z tą tezą patrząc na dzisiejszą scenerię, która nas  otacza. Zmiany na stałe zagościły w naszym życiu. A charakter i natura zmian oddziałujących na nas każdego dnia są coraz trudniejsze do przewidzenia. Codziennie zderzamy się z brakiem przewidywalności określonych zdarzeń. Nie wiemy, co się wydarzy, kiedy i przede wszystkim dlaczego. Chaos i zamieszanie, które nas otaczają, ale też nadmiar dostępnych informacji to kolejny aspekt, który nas dotyka. Jak odnaleźć się w powodzi danych i jak wychwycić to co naprawdę dla nas istotne? To pytanie prawdopodobnie nurtuje większość z nas.

Nie ma wątpliwości, że są to trudne warunki do codziennego funkcjonowania na gruncie prywatnym i zawodowym. Znaczenia nabiera wówczas elastyczność działań, umiejętność znajdowania się w nowych warunkach jak również wzajemne wsparcie. Firma FLOWAIR znana jest z wielu wystąpień wspominających o tym jak radzić sobie w świecie VUCA. W tym artykule pragniemy podzielić się z Państwem naszymi metodami. FLOWAIR bacznie obserwuje bieżącą sytuację, pracownicy rozmawiają z klientami niejako, wchodząc w ich skórę. Dzięki temu zrozumieliśmy, że klienci chcą się czuć zaopiekowani. We FLOWAIR na każdym etapie współpracy czeka na nich dedykowany „Anioł Stróż”, który służy radą i udziela odpowiedniej pomocy. Jak wygląda ta pomoc? Oto parę przykładów, w jaki sposób dokładamy wszelkich starań, aby proces doboru i użytkowania przebiegał dla naszych klientów szybko i sprawnie.

Produkty, które oferujemy są dogłębnie przemyślane i zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół.

  • Przygotowujemy analizę zapotrzebowania oraz odpowiedni dobór urządzeń pod dany obiekt.
  • Wspomagamy przygotowanie dokumentacji projektowej, w której rozmieszczamy produkty, przygotowujemy finalną ofertę doboru oraz komplet rysunków i dokumentację techniczną.
  • Gdy zdecydujesz się na wybór naszych rozwiązań, otrzymasz od nas kalkulację cenową wraz z harmonogramem realizacji dostawy.

Ale to nie koniec!

Jeżeli potrzebne jest wsparcie na etapie realizacji wysyłki, oferujemy rozwiązania dedykowane takie jak np. konfiguracja transportu dedykowanego dla specyficznych warunków dostawy.

I nadal to nie koniec!

Wsparcie FLOWAIR nie kończy się na etapie sprzedaży urządzeń i dostawie do klienta. FLOWAIR oferuje usługi związane ze wsparciem posprzedażowym. Doświadczony zespół inżynierów uruchomi, przeszkoli z zakresu obsługi urządzeń na obiekcie oraz dopełni formalności gwarancyjnych.

FLOWAIR to nie tylko dobre produkty, FLOWAIR to wsparcie. Pozwól nam się Tobą zaopiekować. 

Na naszej stronie flowair.com w zakładce WSPARCIE, znajdziecie Państwo wszelkie informacje o dostępnych formach pomocy.

Serdecznie zapraszamy również na nasz kanał Youtube, w którym prezentujemy kolejną odsłonę FLOWAIR od wewnątrz. Tym razem przedstawiamy z lekkim przymrużeniem oka Szkołę Supportu, w której nasi pracownicy doskonalą swoje umiejętności, aby jak najlepiej wspierać klientów w codziennej pracy.




KONTAKT

Flowair

FLOWAIR Głogowski i Brzeziński Sp.j.
81-571 Gdynia
ul. Chwaszczyńska 135
tel.: (58) 627 57 20

e-mail:
www.flowair.com

   21.04.2020

Komentarze

(0)
Dodaj komentarz
Nie jesteś zalogowany - zaloguj się lub załóż konto. Dzięki temu uzysksz możliwość obserwowania swoich komentarzy oraz dostęp do treści i możliwości dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników naszego portalu... dowiedz się więcej »

Co Szperacz wyszperał ;-)

źle wykonana instalacja

Sztywniactwo i niechlujstwo - zobacz i skomentuj »

Dla tych, którzy szukają bardziej elektryzujących wrażeń Szperacz ma dziś coś specjalnego - rozdzielnia w toalecie.

zaślepka


TV Rynek Instalacyjny


 tv rynek instalacyjny
7-8/2020

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 7-8/2020
W miesięczniku m.in.:
  • - Nowoczesne kotły na gaz i paliwa stałe
  • - Dezynfekcja powietrza wentylacyjnego
Zobacz szczegóły
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl