pawcio333

Data rejestracji: 20.12.2018
Ostatnie logowanie: 23.10.2019, 11:09
Nick:
pawcio333
Imię i nazwisko:
Jan Foremiak
Płeć:
Meżczyzna
Kraj:
Polska
Województwo:
świętokrzyskie
Hobby:
usługi remontowo-budowlane
O sobie:

Pojęcie Pozycjonowanie Bydgoszcz wprowadzone zostało w 1969 roku przez Jacka Trouta a upowszechnione w latach 80-tych przez Jacka Trouta wspólnie z Alem Riesem* Według nich punktem wyjścia do pozycjonowania jest produkt, którym może być towar, usługa, organizacja bądź też osoba.* Twierdzą oni, iż "odnosi się ona do tego co robimy z umysłem potencjalnego nabywcy, czyli jak produkt jest pozycjonowany w umyśle nabywcy"* Według Kotlera pozycjonowanie jest "działaniem związanym z kształtowaniem oferty i image przedsiębiorstwa, prowadzącym do zajęcia wyraźnego, znaczącego miejsca w pamięci odbiorców docelowych" * Według Leksykonu marketingu pozycjonowanie marki jest to "działanie zmierzające do umiejscowienia marki w świadomości odbiorców i zajęcia przez nią określonej pozycji wobec marek konkurencyjnych"Strategie pozycjonowaniaWyróżnić można pozycjonowanie ze względu:- Atrybuty (np. największy park wypoczynku i rozrywki na świecie)- Korzyści (np. park dla ludzi szukających fantastycznych doświadczeń)- Sposób korzystania (np. park dla turysty, który ma niewiele czasu i chce się szybko zabawić)- Użytkownika (np. park dla osób szukających mocniejszych wrażeń)- Konkurenta (np. park dysponujący większą różnorodnością zwierząt niż konkurencyjny)- Kategorie produktu (np. park będący instytucją szkoleniową a nie park rekreacyjny)- Jakość i cenę (np. park oferujący najwyższą wartość w stosunku do ceny biletu).Podstawowe błędy w zakresie pozycjonowania* Zbyt słabe pozycjonowanie (klienci mają niejasne wyobrażenie o marce i nie dostrzegają w niej niczego szczególnego)* Nadmierne pozycjonowanie (klienci mają zbyt wąskie wyobrażenie o marce)* Pozycjonowanie mylące (klienci mają mylny obraz marki w wyniku przekazywania zbyt wielu informacji lub zbyt częstych zmian wprowadzanych w procesie pozycjonowania marki)*

zaślepka


9/2019

Aktualny numer:

Rynek Instalacyjny 9/2019
W miesięczniku m.in.:
  • - Dofinansowanie ogrzewania i fotowoltaiki
  • - Eksploatacja gruntowych pomp ciepła
Zobacz szczegóły
DAB PUMPS POLAND Sp. z o.o. DAB PUMPS POLAND Sp. z o.o.
DAB oferuje innowacyjne rozwiązania technologiczne , zapewniające niezawodność, efektywność oraz optymalizację zużycia energii w...
Dołącz do społeczności Rynekinstalacyjny.pl
Dom Wydawniczy MEDIUM Rzetelna Firma
Copyright © 2011 - 2012 Grupa MEDIUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, nr KRS: 0000537655. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Zasadach korzystania z serwisu.
realizacja i CMS: omnia.pl