Publikacje BIM ALLY Sp. z o. o.
BIM ALLY Sp. z o. o. Poznaj marketingowe tajniki branży budowlanej!
W listopadzie 2022 roku firma BIM ALLY Sp. z o.o. wspólnie z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej przeprowadzili pierwsze w Polsce badanie, którego celem było poznanie podejścia...
W listopadzie 2022 roku firma BIM ALLY Sp. z o.o. wspólnie z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej przeprowadzili pierwsze w Polsce badanie, którego celem było poznanie podejścia producentów materiałów budowlanych do marketingu. Chcesz dowiedzieć się, jakie grupy docelowe mają największy priorytet dla badanych albo z jakich narzędzi do optymalizacji działań marketingowych korzystają? A może zastanawiasz się, jakie poparcie ma technologia BIM wśród przedsiębiorstw różnej wielkości?
BIM ALLY Sp. z o. o. Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych w 2023
W dzisiejszych czasach marketing stał się jednym z najważniejszych narzędzi w promowaniu biznesu. Branża budowlana, która jeszcze kilka lat temu była dość konserwatywna w swoich podejściach do reklamy...
W dzisiejszych czasach marketing stał się jednym z najważniejszych narzędzi w promowaniu biznesu. Branża budowlana, która jeszcze kilka lat temu była dość konserwatywna w swoich podejściach do reklamy i promocji, obecnie w coraz większym stopniu korzysta z różnych form działań marketingowych. Jakie grupy docelowe są najistotniejsze według przedstawicieli firm produkujących materiały budowlane? Z jakich narzędzi do optymalizacji działań marketingowych korzystają? Jakie poparcie ma technologia BIM...